Lyckligt hemma...

Har fått hem min Mackan... SKÖNT. Nu ska han vara hemma tills på måndag morgon då han tar tåget upp till Nyköping igen. Det är så göttigt att få rå om honom lite. Mammahjärtat blir så varmt då !

Och så har jag köpt min buggsko! Överlyckligt nöjd är jag. Superskön och superlätt. Kommer gå som en dans på buggen på söndag kväll. Och vilken fantastisk affär jag hittade. Superbra service med en jättebra och go tjej som hjälpte till så det blev exakt rätt sko. Mycket kul att handla hos sånna proffs :)

Och Mackan körde hem från Hallsberg. Det gick kanon i mörkret. Bra upplärt där av mammsen tror jag :) Han har mognat mycket i sin körning. Förstår det där med risker och farter. Eller så är det så att han vet att han inte får köra om han inte är försiktigt ... :) vet inte riktigt vilket ?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0