Massor av ljud !

Idag i Skövde fick gubben inhandlat det han planerat länge. Alltså detta är ju INTE min avdelning så jag lägger mig inte i . Eller nästan inte alls i alla fall. Jag bestämmer bara att det ska låta bra och mycket, resten är hans avdelning. Så när vi var runt i olika sånna affärer med saker som låter, så fick han köpt det han skulle. Och det ska visst kopplas ihop med det vi har här hemma så det ska låta MASSOR överallt i hela rummet. :)

Och det gillas. När vi kör Singstar-kvällar här med brudarna så brukar gubben tala om för Kajsa hur Jag vill ha det och så åker han hemifrån och Kajsa gör som man ska. Undrar varför han inte talar om för mig? Fattar inte det. Det måste väl ändå bara vara att stoppa den gula i den gula och så vidare? Eller? Fast hur gör man med ALLA svarta? För dom är ju så många?

Och så blir ju detta jättebra, för snart är det ju dax för min TJEJFEST. 40-års-babe-festen ! Och då måste vi ha bra ljud... på alla saker som finns här hemma med sladd ! Så ja.. det var en bra shopping-runda idag ju :)



Ja vaddå ? Stoppa i den nånstans bara.... det ordnar sig alltid :)


Kommentarer
Postat av: Kajjan

WOOHOOO!!!! ÖS PÅ BARA!!!! Här ska skrålas!!!! :)

2011-03-20 @ 19:25:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0