Övning ger färdighet

Idag efter jobbet så hade jag en konstig lust att ut o springa. Och JAAA det ÄR konstigt att känna så faktiskt. Att löpträna är onaturligt. Och väldigt onaturligt för mig :) Men jag har ju sen i höstas gjort det nån gång emellanåt. Det har blivit inte varje vecka men i alla fall 1 gång varannan vecka. Med uppehåll när det var snö och is då såklart. Så uppehållet har ju varit lite långt. Och USCH vad det är jobbigt att nästan börja om. Idag blev en kortare runda. Det var skitjobbigt. Inte nått skönt. MEN jättegött efteråt :) Och Olle var ju nöjd. Han tjurade så igår kväll när han inte fick följa med gubben ut på löparrundan. Så han var jätteglad idag när vi var ute ihop. Och jag har världens bästa löparskor. Jättebra stötdämpning och kanonstödjande och JÄTTESKÖNA !!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0