Sallad eller?

Jag har en lunchdate. Det ska bli så mysigt. Det är många luncher som intas hemma ensamt :) Absolut inte så jag lider för detta men det ger en extra krydda när man får sällskap så här mitt på dagen. Jag är väldigt sugen på skräpmat men kanske, kanske kan jag ta en sallad? Njae... tror inte det. Inte idag ! Får se sen...

Och senare idag ska jag gå o få fina naglar. Jag har ju fått lite längd på dom nu men dom är så sköra. Dom går av hela tiden och med mitt jobb tillsammans med det så är det svårt att få hålla dom något sådär snygga. Men nu ska jag gå o få på nått som heter Shellac. Det är som nagellack men det blir hårdare. Och "stretchigt" Så naglarna blir väldigt snygga samtidigt som dom blir tåliga. Och det håller i 3 veckor nästan. Vill gärna hålla dom snygga ett tag nu i alla fall. Har ju pappas fest i maj och sen min babe-fest i juni så det vore ju jättekul. Och så ska vi på bröllop också i juni och då är det ju viktigt med fina naglar, eller hur ?? Så jag tar hjälp på vägen !


Kommentarer
Postat av: Rebecka

Sallad till kaniner ;)

2011-03-24 @ 09:17:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0