Vikter + Viktor = osant

Jag är förvirrad. Jag kan inte bestämma vad jag ska tycka. Och det är konstigt för att vara jag, jag som alltid vet vad jag tycker. Har kanske inte alltid rätt (oftast har jag ju det såklart ) men jag vet alltid VAD jag tycker även om ingen annan mot förmodan skulle tycka likadant :-)

Men igårkväll då var jag på Gym-intruktion på Friskis. Det var en kille som heter Viktor som skulle ha hand om mig. Och där på Friskis är man 2 och 2 med intruktören. Jag kände inte den andra tjejen men det spelar ju ingen roll. Men vad som hände här blev lite fel. Viktor visade sig vara en pärla. Han var jätteduktig och seriös och hade full koll på att lyssna av oss. Men den andra tjejen och jag ville väldigt olika saker och på 1 timme är det omöjligt att kunna göra 2 nästan helt olika program ju.

Han hade efter att han pratat med oss tänkt sig ett visst upplägg. Och när vi hade gått igenom första maskinen så skulle vi dra oss mot dom fria vikterna. MEN HÄR TOG DET STOPP. Den andra tjejen ville absolut inte ha några fria vikter alls utan bara maskiner. Jag ville ha en blandning , för jag tror att det är allra bäst att blanda. Men hon ville absolut bara ha maskiner. Och jag hör mig då säga att vi kan börja med maskinerna då och komma tillbaka till vikterna. Så det gjorde vi. Och sen kunde hon inte stretching utan Viktor fick visa henne det och sen hade det gått över den timmen vi skulle ha och OOPPSS - jag har ett program utan fria vikter alls. Hmmm....

Så jag är väl inte så nöjd. Jag är jättenöjd med Viktor men inte så nöjd med upplägget att 2 helt olika människor som vill helt olika saker ska hinna få in alla saker på 1 timme så båda är helt nöjda. Så jag fick väl inte lärt mig nått. Men har ju ett program i alla fall att göra. Så länge. Tills Perka eller Mackan kan följa med mig dit och göra mig ett gym-program. Dom är ju båda fullt kapabla till detta så det får ju bli så då. Jag tar med mig egen expertis !! Då kan jag styra hur jag vill över tiden och dom kan göra mig ett program så jag blir stark !! :)



Mina alldeles egna proffs :-)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0