Duktig tjej

Jag är allt en duktig tjej för tillfället jag. Speciellt nu när jag är dålig i kroppen. För då brukar jag verkligen klappa igenom ordentligt när det gäller maten. Men jag klarar det nu. Kan bero på att vi är fortfarande så duktiga med att veckohandla och förbereda så det blir inte så jobbigt , även om man har ont och bara vill ligga och sova..... Jag lyckas få till 2 lagade mål mat om dagen plus då frukost och mellanmål såklart. Och det är så bra. Och gott!
Jag är riktigt stolt över mig själv, för det är annars matvanorna som brukar gå åt skogen först när det är tufft !!

Annat är det med motionen. Har inte tränat nått på flera veckor nu. Tog en kort promenad med gubben igår på lunchen, det är väl det närmaste jag kommit. Idag har det däremot inte blivit något sånt. Men jag får väl börja nån slagt uppbyggnadsträning snart igen. Får väl börja om från början och stärka upp mig och min kondis så går det fint igen tror jag. Det går ju ganska fort , bara man kommer igång ju. Det jobbigaste är ju alltid att komma igång, sen trillar det på ganska lätt tycker jag. Men som sagt.... det gäller att starta upp maskineriet igen snart!



En fin vattenbild från Mackan och Freddans K2 lopp .
Dom är i kanot nr 6. Mackan i fram och Freddan i bak !!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0