Gandur

Jag som är lite "äventyrlig" av mig =) tog med mig 6 andra kanotmammor och åkte iväg en bit från Nyköping och red turridning på Islandshästar igår kväll. Vi har gjort så något annat år också, bla i Luleå. Det är trevligt och härlig att komma undan lite och få andas =) Nu åkte vi till ett ställe som heter Tolfta gård, och ligger utanför Katrineholm. Jag har varit på många ställen och ridigt islänningar, och har på många ställen även varit väldigt nöjd. Men det här. Detta här ni .... Detta här var det allra BÄSTA. Kan inte finnas nått bättre !!! Alla var helnöjda med sina hästar. Och naturen var underbar! Hästarna var välridna och säkra i tölten. På min häst, Gandur, behövde jag bara tänka Tölt så töltade vi. Han hade snabb underbar tölt, men kunde även tölta väldigt sakta när dom andra istället skrittade lite fort. Jag är så löjligt nöjd så det är inte sant. Jag kommer åka tillbaka !!!!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0