så rätt man kan ha då ...

Har varit hos tandis idag ju .... är hemma nu, och tycker väldigt synd om mig själv !! För såklart gick det ju inte bara sådär enkelt inte... Eller jo, själva besöket gick faktiskt finfint. Hon är så snäll och petar så försiktigt och blåser så försiktigt och är sååååå gullig utan att bli fjollig med mig =) Men facit blev att det ska dras ut en visdomstand !!!!!! HUUUUUUUUUUUUU va läskigt. Då började tåren växa i ögat på Lôtten !! Men vi har bestämt att hon skicka en remiss så jag får bli sövd, för detta löser jag nog inte annars. Och då ska dom nog samtidigt passa på att laga två hål som jag har. Dom är väldigt små, men hon tycket jag skulle klippa till med det när jag ändå sover! Det var ju supersmart tänkt av henne. Så nu ska jag bara behöva gå o vänta och vara fundersam på när det blir. Så gubben är ledig samtidigt. För såklart vill jag ju , barnslig som jag är, ha med mig sällskap in =) Men man ska ju vara barnslig sägs det ! Man ska ju ha barnasinnet kvar så länge man kan !!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0