Tandagnissel

Har varit hos tandis idag. Huu jag är ju verkligen en sån som hatar tandis. Eller i alla fall det som händer hos tandis och känslan innan. Idag hade jag heller ingen som gick med mig, så idag var det tusen gånger värre. Fick ladda med ett par Citodon för att kunna ta mig dit! Hela kroppen gjorde ont innan jag kom iväg. Men väl där gick det fint. Dock var det inte min vanliga snälla Tandläkar-Ingela idag utan en annan dam. Det är så att dom ska operera ut en visdomstand på mig. Under narkos och då är det denna damen som gör sånt. Så då fick jag gå på en extra undersökning hos henne. För hon kunde ju inte bara tro på bilderna och journalen som Ingela skickat till henne. Usch vad dom vill sno en på pengar ! Och dyr var hon! Men det är ju Folktandvården, det vet man ju sen innan. En undersökning hos henne, var dubbelt så dyr som hos min Ingela.! Skitställe ! Och inte blir operationen billig heller. För inte är det så att vi som är rädda ska slippa undan, utan nej, vi ska betala för oss minsann. 5500 svenska riksdaler kommer jag få punga ut med, för att få ut tandafan ! Ajajaj , lagom till julklappsinköpen =( Mindre kul minsann ! Jaja, det måste ju göras. Men det retar mig massor, att jag kunde sluppit 1400:- av det, om hon bara hade förstått att bilderna och journalen från Ingela hade räckt. Men inte då ! Trams av dom säger jag bara !
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0