I AM ALIVE

nästan i alla fall. Har precis nu fått i mig en kopp nyponsoppa som än så länge fått stanna kvar i magen. Så nu börjar förhoppningsvis återhämtningen. Det var ju skönt det var på hemresan jag blev matförgiftad och inte på uppresan till fjällen. Va vidrigt det hade varit att vara SÅÅÅ sjuk när man delar stuga med andra. Även för dom !

Men OJ vad jag är ledsen för att jag missar buggen ikväll. Jag har ju längtat sååå mycket, för jag missade ju förra gången när vi satt i Kläppen och mös. Och nu missar jag en gång till, efter den förra. Missar mycket nu tror jag. Men det är inget att göra åt. Kan inte stå upp på benen utan att hålla mig i nått än, så jag ligger kvar i soffan!
 
                          

Nyponsoppa till middag... :) och senare ska jag försöka klämma en banan till kvällsmat !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0