♥ Jag längtar efter min familj ♥



Det här kortet är det allra finaste jag har på vår familj. Det är konstigt vad man kan fastna för olika saker i en o samma sak. Min pappa tycker det här kortet är hemskt. Vi hade med det i en kalender dom fick i julklapp ett år och han sa verkligen att det var ett hemskt kort. Men vi här hemma tycker precis tvärtom. För oss speglar det precis vår familj. Galen värme med vilda viljor att styra !! Kortet är taget på Mackans konfirmation. Det är jag som tar kortet själv på oss och jag försöker VERKLIGEN få killarna att uppföra sig :) Men dom tillsammans är svårtuktade :) Och det är det som vi tycker är så fint i kortet. Jag som försöker få lite ordning på dom och dom som med stor kärlek till mig gör allt dom kan för att inte göra som jag vill . Hur kan man inte gilla undertexten av kärlek i det? Dom ställer snällt upp på kortet men på deras egna sätt. Och det är respekt. Jag respekterar att dom är knasiga i bollen och dom respekterar att jag vill ha ett familjekort på Mackans konfa. I love my family !!!

Och jag saknar dom massor redan. Dom har varit borta mindre än 1 dygn och jag funderar redan på när dom ska komma hem. Mysko, jag som inte har så ont av sånt i vanliga fall. Är det våren tro ?? Men det går nog bättre i morgon, när jag ska jobba igen. Då får man lite annat att tänka på. Och buggen ikväll kan nog hjälpa till. Och sen på onsdag drar jag ju till Finspång och bästa Lotta och några härliga dagar med henne och hennes familj.
Livet är allt bra Göttigt!


Kommentarer
Postat av: Viktkamp

jag tycker den bilden är supermysig =) som du säger, mycket kärlek i den! Älskar tokigheter =)

2011-04-17 @ 10:50:16
URL: http://viktkamp.webblogg.se/
Postat av: AK

Ni är så himla fina!

Kortet är rent ljuvligt.

2011-04-18 @ 15:56:58
URL: http://bacillen.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0