Längesenbesök

Idag har jag haft besök av Beckan. Det var jättelängesen vi sågs så det var allt på tiden. Vi gick en promme och sen tog vi en lussebulle och en kopp te här hemma hos mig. Och så har vi anmält oss till buggen igen. Härligt. Vi gick ju 1 och 2 i våras och skulle gått 3:an i höstas. Men då flyttade dom den, så den skulle gå november och december. Och då kunde jag ju inte gå för min operation. Och samtidigt sa dom att nästa gång 3:an kommer gå är sent i vår som kommer.... tråkigt tänkte jag... vill ju dansa! Men så visade det sig att det blev inget alls i november utan dom kör den nu snart, med start vecka 3 !!!! Hur glad blev inte jag då eller? Då kan jag ju vara med !! Och då är det ju ändå lite rutinerade killar att dansa med så det blir inget ryck o slit i mig och då funkar det ju säkert! Annars ska jag vänta med den mesta träningen en bit in i februari men detta funkar ju!

                       Jag är superdupernöjd att vi fick anmält oss .... nu väntar jag bara på att det ska börja !!!!


Dax att snöra på sig buggskorna igen !!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0