Dag 20 - Den här månaden

Februari ! En kort månad. Och det är väl bra, då kanske våren kommer fortare ! Det har väl inte undgått någon att jag längtar som en tok efter våren.. Jag älskar vinter men inte nu när det är skitigt och dassigt.. nu vill jag har VÅR !

Februari kommer nog innehålla en del träning.. provar mig runt på Friskis för att se vilka pass som jag gillar mest. Det kommer också bli några kalas, vi har bla pappa som fyller 80 och lite andra släktingar som fyller år med.

Mackan kommer hem några dagar och jag kommer att åka upp till honom några dagar också.

Hallen kommer att bli klar :) denna månad! Och jag kommer att nå mitt viktmål under denna månad ! En härlig känsla ska ni veta... Och vi ska få veta OM och HUR FORT Mackan kommer att ta sig runt på Öppet spår !

Det är mitt Februari det !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0