Fredag den trettonde...

brukar ju sägas vara en otursdag. Jag brukar nog hålla med om det men det är nog mer till husbehov jag gör det. Jag brukar inte ha en massa otur men OM nått händer så skyller jag såklart gärna på att det är fredag den 13:e !

Just idag har inget hänt. ÄN .... *tar i hårt i träbordet* Fast såklart... om jag tänker efter så kunde jag inte sova inatt för jag mådde så illa. Fick gå upp flera gånger för magen gjorde ont och var orolig. Till slut la jag mig i soffan och satte på TV'n istället. Tänkte jag får väl kolla en film.... somnade ganska omgående men sov rätt oroligt. Gubben hade vaknat några gånger och tänkt - hon är väl på toa... tur han har koll säger jag bara :)

Men idag är en bra dag. Idag kommer Mackan hem... och han har flickvännen med sig, Jennie. Det ska bli så mysigt att krama lite på dom, jag har saknat dom båda massor. Det är lite kul det där med Jennie... eller jag menar att det blev just Jennie. Det finns en lite kul historia om detta. Utan att jag hänger ut dom för mycket kan jag ju berätta den här , i en ganska kort version... eller hur.. ?

Det var när Mackan , 16 år gammal, skulle flytta upp till Nyköping för att gå på Kanotgymnasiet som Emma, en annan tjej som gick där då sa : Åh Lotta... han kommer säkert träffa en tjej här upp så kommer han aldrig komma hem sen... Och jag sa till henne då : Det är klart han ska skaffa tjej, bara han träffar någon som Jennie! Vi har ju känt Jennie sen hon var typ 10 år så jag hade redan spanat in henne som svärdotter! Och döm om min LYCKA när Mackan ringer hem och säger att han har skaffat brud , Jennie du vet mamma ! Lyckans dag det där!!!

Så mina vänner... Ha en bra Fredag den 13:e. Det tänker jag ha! Hela dagen och hela kvällen !!!!


Kommentarer
Postat av: Viktkamp

Vilken lycka =) Kramas ordentligt med dem nu!! =)

2011-05-13 @ 21:07:28
URL: http://viktkamp.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0