minimanisk

Jag har blivit alldeles manisk. På minimorötter. Egentligen förstår jag inte varför jag köper dom. Varför jag helt enkelt inte köper vanliga morötter, skalar och delar när jag ska äta. Billigare och säkert nyttigare. Men jag har i alla fall fastnat =) Det är så hemskt enkelt att bara ta en ur påsen i kylskåpet och stoppa i munnen, när man är lite småhungrig eller lite småsugen på nått. Det är nog just det jag köper - enkelheten. Bekvämligheten och smidigheten att just nu och bara så direkt få stillat småsuget!!
                                         

Kommentarer
Postat av: 113

åh jag önskar att jag gillade råa morötter!!!



2011-11-08 @ 17:00:37
URL: http://hundratrettonkilo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0