Närmar sig fortare än jag vågat tro

Nu närmar det sig. På flera plan! Det är 3 ganska stora saker som närmar sig.

1 : Jag har på en vecka nu tappat 0,8 kg !! Närmar sig , är riktigt nära nu !! Kanske blir det lite extra efter det !!
2 : Min operation är nära nu. Är flyttad till ett privat sjukhus vilket gör att inom 2 månader är det NOG klart !!!!
3 : I natt ska vi sova i husvagnen för första gången. Det närmar sig , fortare än vad vi trott !! Ska bli spännande.

Om jag nu bara kunde bli bättre i kroppajävulen så jag kan få träna lite också så skulle allt kännas kanon !
Men det kommer väl. Så med facit i hand, att jag lyckat gå ner så pass mycket utan att fått tränat nått är ju bra !!
Min träning för tillfället består av sköna, lugna, goa och ibland långa promenader med bäste-Olle !!


Kommentarer
Postat av: Viktkamp

oj oj vad bra saker man möter här =)

tack för ditt pepp, betyder oerhört mycket! Kramar

2011-09-09 @ 22:38:08
URL: http://viktkamp.webblogg.se/
Postat av: Helena

ska vi följa varandra på bloglovin :) ? Kram

2011-09-11 @ 08:48:09
URL: http://helenaskvarter.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0