Det tar alltid slut

Idag är näst sista dagen på min semester. Jag börjar jobba på tisdag, och har faktiskt lite smått ångest för det. Inte egentligen för att jobba, det trivs jag ju med och längtar dock efter några av mina jobbarkompisar, utan ångesten ligger på och trycker för att nu kommer hösten, utan att vi har fått ha sommar. Jag är ju en sommartjej. Jag älskar värmen, och för mig finns inget " för varmt ". Jag gillar när det är riktigt varmt. Och denna sommaren har jag fått uppleva 3 ganska varma dagar i Finland, resten av dagarna då det INTE har regnat har varit ljumna på sin höjd. Och det räcker inte ..... och nu kommer den pissiga hösten också ! Hmmm... jajaja, det är ju som det är . Jag får väl hoppas på en ljummen och skön höst då !!
 
Blir dock lite pepp av att lyssna på Stefan Lövgren på OS-tv just nu. Han pratar om Guldmatchen som göras ikväll i handbollen. Han är så cool. Han är inget kaxig, bara ärlig. Han är trygg och säker utan att ta ut nått i förskott. Han säger inte att dom ska vinna, han säger att dom ska göra allt för att vinna. Det gillar jag. Ärligt och rakt !
 
Ärlig och rak är också min fina bloggvän Emma. Hon är nu med och tävlar i KappAhls XLNT modelltävling. Och man kan rösta på henne varje dag, och det gör jag. Och visst hjälper ni mig med det ? Att rösta fram henne !!
Klicka in HÄR, och rösta för fullt. Varje dag, från mobiler och datorer i långa rader !!
 
Nu är det dax för en lång skön promme med Olle. Har haft alldeles för få sånna denna veckan !!
 

Kommentarer
Postat av: Viktkamp

Tack allra käraste du <3 Vill verkligen träffa dig! Ska du komma ner på training day i oktober? Så har du något att se fram emot i höst? =) Kramar

2012-08-12 @ 12:45:27
URL: http://viktkamp.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0