I väntans tider

väntan, vad är det ? Jo JOBBIGT !! visst är det ? vad man än väntar på är det jobbigt. Väntan på buss eller tåg eller mat eller att fredagsridningen äntligen ska starta ! All väntan är av ondo. Även om man väntar på nått gott som dom säger så är det ändå väntan !!! Jag väntar verkligen på fredagsridningen. Och jag väntar på GeKå´s-resan som vi ska göra i morgon. Jag har väntat på att denna dagen äntligen skulle bli av så jag fick luncha med Kajjan ! Se där - jobbigt att vänta även om det blir så bra och kul till slut !! Nu väntas det också massor på att det ska gå riktigt fort i 3 veckor så jag får sola !!!! SOLA !!! Känns extra bra idag, när vårat larm är inkopplat ! Nu är väntan äntligen över för det i alla fall !! JUST NU väntar jag på att Mackan ska få på filmen han har lovat i 2 timmar !!! Hur länge ska man vänta innan det goda liksom ??? =)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0