F*n

Nu är biljävulen trasig... gubben jobbar borta typ hela veckan, det är skithalt ute och jag får gå överallt. NU är det nog fasen lite synd om mig. Tur mamman bor så nära så jag faktiskt får låna hennes bil tisdag och torsdag så egentligen ska jag inte gnälla men jag vill gnälla lite.... bara lite....  :) Men på lördag lagar säkert min goe gubbe våran bil så sen kan jag välja igen... Livet är allt bra om man tänker efter !! Och man ska tänka efter... före .... Så jaaaa Livet är allt bra göttigt ändå !!


Jaja.. men då vet ju den stackarn vad han har att göra i helgen !!


Kommentarer
Postat av: 113

Tack söta du <3



åh ja, vad trött man blir på dessa bilar!!

Jag har tur, jag var bilen två av tre veckor, pga mi nsambo pendlar. dock tenderar jag att bli lite gnällig den där tredje veckan då jag måste ta bussen! fy mig!

2012-01-24 @ 15:02:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0