I min väska

4.  I min träningsväska
5.  Favoritmuskel
6.  Mål med träningen
7.  Favoritövning
8.  Favoritmat
9.  Mina inspirationskällor
10. Då mår jag som bäst
11. Favoritkonditionsträning
12. Favoritidrott
13. Mitt bästa kosttips
14. Favoritmellis
15. Då tränar jag allra helst
16. Favoritlivsmedel
17. Mitt motto
18. En fredagskväll unnar jag mig gärna..
19. Hälsa för mig
20. Det här åt jag idag
21. Därför tränar jag
22. Min favoritfrukost
23. Detta skulle jag vilja utöva
24. Favoritidrottare
25. Favoritsyssla på vilodagen
26. Så sover jag
27. Detta klara jag mig inte utan
28. Där tränar jag helst
29. Detta tränar jag allra helst i
30. Glöm inte att…
 
4. I min träningsväska
 
Jag har 2 olika träningsväskor för tillfället. 1 väska som jag slänger ihop när jag ska "träna" =) I den finns alltid hänglås, vattenflaska, liten svetthandduk, badskor, gymprogrammet, schampo, balsam, duschtvål och deo.
Sen tillkommer saker till vad som ska tränas. Baddräkt, stor handduk, träningskläder, inneskor ....
 
Sen har jag min hästträningsväska. I den finns ridhjälmen, ridhandskar, hästgodis, dressyrspö. sporrar, mössa, vaselin (?) shortchaps och så slänger jag alltid i några morötter i den ! I den finns också min gelepad. Det är en tunn geledyna som man fäster i sadeln så det blir lite extra stoppning. Detta är INTE för att jag har dåligt med stoppning i röven =) utan för att jag skadade musklerna i svanskotan i våras och det tar så lång tid att läka. Så när jag får hästar som är lite stötiga eller har allt för långt steg så sätter jag fast den på deras sadel och så får jag lite extra dämpning för röven och ländryggen ! Gött med hjälpmedel så man får göra det man vill !!!
 
Min räddare för rumpan !!

Kommentarer
Postat av: Tommy

sv: Tack ska du ha.
Ja emma är en fantastisk vän :)

2012-11-17 @ 18:14:44
URL: http://tommytott.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0