I´m swimming in the rain

Usch o fy va himlans tråkigt väder det är här ! Ska det behöva vara så här ? Så man liksom inte ens vill gå ut ? Konstigt, genast längtar man till värmen igen .... Älskar värme ! Hatar hösten ! Men men, snart kommer vintern och jag hoppas verkligen på en riktig vinter. Med massor av snö och en sisådär 7-9 minusgrader ! Önska kostar ingenting =) Idag har jag varit o simmat. Det ska vara väldigt bra för mig säger doktorn =) Och det är det, det vet jag ju men jag tycker det är så himlans förbaskat tråkigt ! Alltså så tråkigt att redan när jag simmat 100 meter så börjar jag fundera på om jag inte kan skita i resten ! Så resten är på ren viljestyrka, och än så längre jag viljan att simma färdigt vunnit över viljan att gå upp o värma mig i bastun ! Den dagen kommer nog, när jag hellre bastar =) Och i god positiv blogganda ( tack Emma för att du lärt mig det ) så avslutar jag med något positivt - jag älskar min nya baddräkt och det är bara 3 dagar kvar tills fredagsridningen !!!


Förresten - kan ni flyta ? Alltså vi har haft väldigt roligt åt detta i Turkiet, jag och grabbarna . Dom kan typ inte flyta. Eller dom kan flyta när dom rör händerna som man ju gör men jag kan flyta helt still utan att röra något. Jag kan även sitta i vattnet utan att sjunka. Jag kan typ sitta skräddare med händerna över ytan och flyta ändå. Det har dom tjatat om hela veckan, att jag är typ onormal. Det måste väl ändå vara dom som är onormala väl ?

Kommentarer
Postat av: Michaela

Hahaha, som jag skrattade åt flytandet! :)

Svar: Det har vi med gjort ska du veta !!!!!
LOTTA

2012-11-01 @ 14:23:10
URL: http://www.michaela.kkeskima.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0