Vinnardag

Ridning igår kväll, och visst blev det jag & Tyra igen =) Denna gång gick det bättre, och det är ju meningen med att man har samma häst några gånger i rad. Att man lär känna "sin" häst. Det är ju som med borstning och kratsning och mockning och myset innan och efter ridningen . Kontaktskapande. För få människor förstår att det är en viktig bit i ridningen tycker jag. Det är inte bara ett djur vi ska hoppa upp på, för att få att göra som vi vill. Det är en förmån att dom låter oss får LOV att arbeta så njutningsfullt ihop. Dom ska behandlas som prinsessor, med stor ömhet och respekt och ska skötas därefter ! Men det är ju min åsikt.. Och JAG har vunnit en tävling, ett par Rönisch-träningstrosor, så nu har jag goa trosor att rida i! Tack för det, Suz !! Dom  kommer användas flitigt!
 

Kommentarer
Postat av: AK

klokt!
Och grattis :)

2013-01-17 @ 20:42:58
URL: http://bacillen.wordpress.com
Postat av: Viktkamp

såg det =) GRATTIS!!! Kram

2013-01-18 @ 22:02:58
URL: http://viktkamp.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0