125-årsfödelsedag !!

Idag är det födelsedagar igen på bloggen.... Det är hela 3 stycken i vår närmast sörjande krets som fyller år.

Först ut var min bror Thomas. Han fyller 45 år idag och vi var på kalas hos honom igår. Vi fick rostbiff och kall skinka med massa sallader. Den rostbiffen var nog den godaste jag ätit. Och så fick vi tårta efter. 2 olika sorter. Men jag tog såklart ingen tårta. BRA LÔTTEN !!! Och så fick han presenter såklart !!

Sen är det Ann som fyller år. Men som en dam till en annan så skriver jag såklart inte hennes ålder :-) Jag och Ann jobbar ihop varje dag och jag avgudar henne. Mitt jobb vore katastrofalt utan min Annse. Jag skulle dö !!

Sist men också minst (i alla fall i ålder ) är Kalle. Det är Perkas systers sambo !! Han fyller 36 idag och honom ska vi fira på påskdagen. Vi har köpt en fin paket men kan inte skriva om det än, då jag vet att dom tittar in här !

Så STORT GRATTIS på er !! Och hoppas ni alla tre får en fin födelsedag !!



Här är min bror när dom åkte motorcykel i Norge förra sommaren !!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0