Är många bättre än 1 ?

När jag cyklade hem från manikyren så stötte jag på en massa kanotister på Lidan. Nu är dom igång. Känns lite konstigt då jag har Mackan i Nyköping där dom varit igång väldigt längre känns det som. Men det är ju skillnad, där har dom mer strömmande vatten dom kan paddla i. Han har ju kört många mil, hörde nån siffra om över
40 mil redan i kanoten. Men då har han ju varit 2 veckor i tyskland och paddlat också så det är ju inte så konstigt.

Min gubbe som jag var en av dom på Lidan idag har nog ca 2 mil i kanoten nu :) Han är smått frusterad över detta och till råga på allt har han varit dålig denna vecka så denna helgen blir glidarpaddling för honom. Men om 1 vecka åker han och Mackan och en massa andra kanotister till Polen för en veckas paddling så han kommer nog ikapp snart... :) Blir göttigt för Mackan och gubben att få paddla ihop igen. Blir långt mellan gångerna på vintern. Dom njuter när dom får träna tillsammans. Är härligt när man kan ha sån känsla för nått tillsammans :)



Har råkat leka lite med PhotoScape igen.... många Perkor, är det bättre eller sämre än 1 ????


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0