Day off...

Jag är ledig från jobbet idag. Är ganska skönt, mitt i arbetsveckan att få en dag ledig! Nu ska jag ju inte bara vara hemma o ha det skönt. Jag ska till läkaren på KSS idag. Är alltid lite olustigt då jag inte är sååå tuff när det gäller att sitta inne med en doktor. Eller en sköterska heller för den delen. Eller tandis heller.... and so on...

Men jag överlever såklart. Ska ju bara på ett besök, ska ju inte läggas under kniven eller så! Och sen blir det grillning här i kväll. Ska bli göttigt... Har längtat efter det flera dagar nu men inte riktigt fått till det! Men nu så!

Såklart blir det grillad majs till maten ikväll! Är det godaste jag vet.
Fick även lära mig i fjällen, att en burk majs med smör o salt i en gryta, stekta på en kort stund , är en av mina NYA favoriter! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0