Jag är en dålig matte

Jag känner mig som världens sämsta matte idag. Om jag säger så här : TUR att vi har trädgård. Annars hade jag fått kalla in förstärkning idag. Det är först NU som jag står upp utan att hålla mig i något. Allt detta för dålig mat! Så med andra ord - Olle har inte fått någon promenad alls av mig idag. Han har snällt fått hålla tillgodo med trädgården :( inte bra alls, JAG VET men vad ska jag göra? Men nu har jag i alla fall varit i källaren t&r ! Det är ett framsteg. Och hussen kommer hem om en stund så då får han ta en riktigt långis med Olle så han får nått idag.

Men faktum kvarstår... jag känner mig taskig mot Olle när han tittar på mig och sen mot ytterdörren. Men jag har LOVAT honom att i morgon, i morgon ska vi i alla fall gå några svängar runt kvarteret. Det måsta jag klara av, för på onsdag ska jag minsann va tillbaka på jobbet är tanken. Så i morgon Olle.... JAG LOVAR... HELT SÄKERT!



Så HÄR trivs våran goaste Olle allra bäst i livet


Kommentarer
Postat av: Rebecka

ååh han klarar sig nog kram

2011-04-04 @ 17:38:18
Postat av: AK

Men jösses människa! Inte ha dåligt samvete för att hunden inte kommer ut när du är sjuk. Han klarar sig. Bli stark nu.

Kram!

2011-04-04 @ 18:38:28
URL: http://bacillen.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0