Jobba i regnet !

Åhhhhh säger Lôtten lyckligt när hon tänker på att IDAG blir det jobbet. Härligt. Ska bli kul o träffa (några av) jobbarkompisarna igen och snacka lite skit :) Har inte träffat bl.a Annse på 1½ vecka! Så vi har lite att avverka!

Olle och jag har varit på en riktigt skön lång promme nu. Det regnar lätt men vad gör det när man i födelsedags present förra sensommaren fick världens bästa regnjacka av grabbarna. En vinröd Fjällräven! Tunn tunn tunn och helt underbar. Och till det fick jag såklart en "underjacka" så jag inte ska frysa. Löv it. Ni har nog inte missat att vinrött är en av mina favvo-färger va? Det återkommer om man säger så ! Bland flera men VINRÖTT :)

Och idag har jag ett bokat träningspass. Kanske skulle jag ha väntat tills i morgon efter min matförgiftning men jag står inte ut längre nu. Men jag har tänkt till i alla fall. Det är ett Spinning Bas pass, så det är inte allt för svårt. Mycket förbränning och inte alls så mycket kondition. Och det är ju bra nu! Passar ju alldeles perfekt som återhämtning istället för uppbyggnad! Och återhämtning behövs känner jag. Så jag är ändå nöjd ;)



Älskar mina spinningskor. Spinning är inte detsamma utan spinningskor !!!


Kommentarer
Postat av: Rebecka

KÖR HÅRT IDAG!!

2011-04-06 @ 16:27:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0