Köra bil...

Har ätit banan och en vit skiva bröd nu ! Jag som inte ens ska äta bröd på vardagar, men vad gör man inte för att komma på fötterna igen. Men i morgon ska jag tillbaka till jobbet och då börjar allvaret med mina stackars få kilon som jag vill ha bort igen. Jag vet att dom inte är så många, dom som är kvar, men FAN vad dom är tuffa. Det är fan så mycket tuffare att ta dom sista kilon än vad dom första har varit. JAG BLIR NÄSTAN KNÄPP! Men nu ska det sjutton gå. Jag måste bara återhämta mig idag med lite snäll mat för magen och i morgon blir det hårda tag igen. Men träningen får allt vänta någon dag eller två till. Ska klara av promenader och jobbet innan jag går på träning. Nu ska jag ta Olle till skogen så han får sig en riktigt lös-spring-omgång. Det älskar han. Och då kan jag gå mycket kortare, för han springer 5 gånger så långt som jag går och då är ju vi båda helt nöjda och glada ju!



Olle och Mackan in action !!!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0