Minsta jag har sett

När jag stod i familjebacken i fredags och kollade racerfarten på Wilma så såg jag nått fantastiskt !

Det var en liten liten söt kille som lärde sig köra snowboard. Och jag menar liten. Han kan inte ens ha varit 3 år. Och han åkte verkligen snowboard.

Han stod inte bara och gled neråt som man ser många göra, dom som ännu inte kan åka bräda. Utan han verkligen använde hela sin lilla söta kropp med både balans och bravur för att ta sig ner på ett helt riktigt sätt. Och såklart klarade han av liften helt själv med. Knapplift förstås men ändå! Jag var så imponerad.

Tycker det är häftigt hur fort dom lär sig dom små kidsen ! Det var det sötaste jag sett i alla fall !!


Kommentarer
Postat av: Rebecka

haha f*n vad coolt asså :D

2011-04-04 @ 17:38:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0