Nagelfix

Nu har jag jobbat klart och nu bär det iväg till min manikyr :D
Målet är ju att jag ska klara av att ha långa naglar på bröllopet och även på min tjejfest som är helgen efter.
Och då gäller det att se till att det inte finns minsta lilla att börja pilla på. För då är det helkört för mig.

Så nu sticker jag, ska byta en klänning också som jag köpte och som det var fel på. Och så ville grabben ha lite "pulver" köpt. Ibland när det blir mycket träningar och tighta lopp på tävlingarna kan det dröja lite tills han får i sig mat så då tar han lite återhämtningsshake för att få i sig nått snabbt. Det är viktigt med näring så fort som möjligt efter ett hårt pass ju! Och det är inte alltid så lätt att ha en banan och ett glas mjölk i väskan hela dagen !!

Ha en skön dag. Det ska jag. Efter manikyren blir det hem för en middagslur :-)


Kommentarer
Postat av: Emmie

Sv: Tack så mkt :) Nu är allt mkt bättre.. hur är det med dig? :)

2011-04-28 @ 19:55:44
URL: http://emmiev.blogg.se/
Postat av: Viktkamp

Vem ska gifta sig? Det har jag nog missat =) Kramar

2011-04-28 @ 21:07:02
URL: http://viktkamp.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0