Rent o fint

Imorgon ska jag gå o fixa mina naglar. Det är superduperdax. Så idag var jag smart, och har nu på morgonen städat av badrummet. Konstigt tycker ni, att detta hör ihop? Men jaa...  jag har nu legat med tandborste (en gammal såklart) och petat och putsat och gnott och gjort väldigt rent. Och med dagens rengöringsmedel så blir kombinationen Nygjorda fina naglar + storskrubb i badrum mindre smart. Så jag var smart och slet ut den stackars fina manikyr som var kvar idag, så håller dom sig fina lite längre. Kanske ska jag tvätta av bilen också INNAN manikyren? Det var jag ju smart att göra dagen efter förra gången. Så ja, kanske det blir biltvätt oxå idag!
Och kanske lika bra jag tar in Olle i den nyskrubbade duschen och badar av honom också när jag ändå håller på!



Sån här fransk manikyr blir det i morgon (tror jag) :-) Men utan bling-bling förstås! 


Kommentarer
Postat av: Rebecka

Supersnyggt ju =)



Jag har oxå städat men inte lika noggrannt som dig tror jag. Torkade bort lite damm, dammsög (även soffan, i och bakom) och torkade av golven. Badrummet tar jag lite senare. Måste ju pausa och rasta ungen =)

2011-04-08 @ 14:23:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0