De Lyx'an

Jag har varit ganska dålig på att blogga de sista dagarna. Dels var vi i Jönköping i helgen som gick och nu är jag dålig. Jag har så in i helvete ont i kroppen så jag är helt snurrig. Går som i dvala och hör hälften av vad folk omkring mig säger. Pratar rappakalja och är allmänt seg... Men läser en del böcker. Och sover gott i soffan =)

Helgen i Jönköping blev i alla fall bra. Grabben tog med sig 2 silver hem och även placering som 4:a, 5:a och 6:a. Så det var ett väldigt lyckat Nordiska för honom. Och vi hade det jättebra. Vi fick ju bo hos min morbror med fru och där levde vi lyxhotell-liv ! Vi fick sova i sängen, medans dom sov på luftmadrass !!! Snällt! Och vi fick god mat, gott vin, god drink och lyxigt med dukad frukost !! Och Olle blev göttigt bortskämd. Han njöt ... ... ... =)

Och idag är det dax för besiktning av Mackans bil. Åh va skönt det vore om han hade haft sitt körkort nu så jag hade sluppit åka med... Men det dröjer inte länge nu. Han fyller ju om ca 2 veckor och har sin uppkörning inte så långt efter sin födelsedag. Vi får hoppas han klarar det. Det vore jättekul för honom. Och bra även för oss =)

Och ni förstår inte vad vi längtar efter våran husvagn. Nu när den liksom är "vår" så vill vi ju ha hem den. Men den ska bestiktigas UA innan. Så är dealen. Och dom har tid den 27:e så vi får vänta lite till. Våran De Lyx'an !!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0