Nöjd =)


Idag är det fredag. Och idag hade jag vägningsdag, hade jag tänkt. Var lite nervig för detta då förra fredagen var kalas, lördagen hade sockerberoendet dragit igång bara för kalaset, så det blev skräpmat då istället för bra mat. Sen gick veckan rätt bra tycker jag. Söndag och måndag var jobbigt just för att jag var så suger på skräp. Sen gick det fint som sagt. Igår då var det ju lunch på stan och middag på stan på kvällen. Är alltid svårare då ! Och till bion blev det en liten popcorn också. Den var god den. Salt och god... Älskar popcorn just till Bio !!! =)

Men en nöjd Lôtten kliver av vågen i alla fall. 1,1 kilo ner på 1 vecka !! Det är inget jag klagar på utan ler stort!





Kommentarer
Postat av: Ewelina

<3

2011-08-27 @ 00:08:30
URL: http://johnsonplaze.blogg.se/
Postat av: Viktkamp

Du är grym =) jag är på en platå just nu, känns skit men å andra sidan har jag ju inte skött varken träning eller mat exemplariskt! Kram

2011-08-31 @ 13:10:29
URL: http://viktkamp.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0