Passerar bara förbi ...

Ännu 1 vecka och minus 1 kg.... Är ju bra ju! Och även minus på måttbandet.

Ändå är jag inte helt nöjd. Och jag vet att det är fel. Men det är inte så lätt.
Alltså det är ju ett jättebra resultat. DET vet jag men jag har ju varit på denna vikten förut.
Jag är inte nöjd med att behöva göra den resan förbi dom kilona igen. Men jag satte mig själv där,
så det är ju bara att bita i det något sura äpplet och passera här igen. Man lär sig på vägen sägs det!
Skulle önska att det gick lite fortare. Men jag vet oxå att 0,5 kg / vecka är det ultimata för att kroppen ska hänga med och må som bäst. Och för att man i slutändan ska klara av att hålla det. Detta beror ju såklart på HUR mycket det är man ska ta. Ska riktigt mycket bort går det ju automatiskt fortare i början, men jag har ju inte så mycket som ska bort och då är 0,5 igentligen perfekt. Så jag SKA ju vara nöjd.

Jag är ju dubbelt perfekt !!!!


Kommentarer
Postat av: JOZ

fin blogg :D

2011-08-12 @ 14:36:28
URL: http://bedeliciious.blogg.se/
Postat av: Viktkamp

Du ska vara jättenöjd vännen =) Jag är stolt över dig! Kram

2011-08-12 @ 16:20:14
URL: http://viktkamp.webblogg.se/
Postat av: AK

Hur bra som helst! Här minskar det inte...men jag har nog inte riktigt samlat ihop mig än heller ;)

2011-08-15 @ 19:53:56
URL: http://bacillen.wordpress.com
Postat av: Rebecka

Du är sjukt bra!!!

2011-08-19 @ 14:56:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0