Fri shopping

Jag är helt ur spår i år.... Jag har alltid, vid den här tiden på året alla andra år, varit klar med julklapparna för länge sen. I år har vi typ inte börjat. Vi har klarat av några stycken men vi har verkligen nästan alla kvar. Känner mig hyperstressad över detta. Det är till o med så gubben börjar fundera på hur vi ska fixa detta. Han som bara brukar luta sig tillbaka och kolla av... Men nu så har han flera gånger undrat om jag har koll =) Och joo jag har väl koll, på pappret. Men inte längre än så. Och det hjälper ju inte om det står på ett papper vad vi SKA köpa, utan vi måste ju ut i affären och få köpa in sakerna också. Och idag ska vi börja med det. Min förhoppning är att vi får klarat av alla kluriga klappar idag. Och vi sen kan gå o fylla på nästa vecka med småplocket. Så idag ska jag ut på riktigt. Första dagen på 3½ vecka. På riktigt. Igår kom söta Annelie och tog med mig ut på lunch igen. Härligt ! Då var det första dagen uppe och ute på 5 dagar. Det var fantastiskt att se folk, få åka lite bil och få prata av sig ... Härligt !! Vi ska oxå fixa årets gran idag med.... En Ädelgran. En Silvergran! Gubben vet inte det än, men en sån ska vi ha !! Japp !!! Fick en sån förra året, och bestämde då för mig själv att sån blir det varje år ! Tjock o fin!


I år blir alla paket randiga!   Hur gör ni?   Kör ni tema på era paket ??


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0