Grymt..

Idag började dagen med en 55 minuters promenad. Jag kom inte långt, bara 3,2 km men just  nu är tiden viktigare än sträckan för mig. För att komma tillbaka , tillbaka till formen och tillbaka till jobbet och livet =) Det får allt bli en likadan promme i morgon bitti så jag klarar av helgen som kommer sen !! Vi har också idag gjort våran julskinka. Den är fortfarande lite ljummen så vi smakar inte av den ikväll. Jag tycker verkligen inte den får vara varm, då är det läskigt. Den ska vara kall ! Så det får bli frulle med svärmors bakebröd med våran julskinka på i morgon bitti! Knäcken är oxå klara, dom går såklart att ätas av redan =) I morgon ska granen kläs. Vilken otrolig tur att gubben har frivecka just denna veckan. Annars hade det inte blivit någon jul här! Då hade vi fått hoppa över alla sånna viktiga saker..... Men nu går det kanonfint ! Nu blir det jul även här!


Kommentarer
Postat av: Maria

Vad skönt att det går framåt och att du är på bättringsvägen :) Och skönt att du har Perka som kan passa upp på dej hela veckan!! KRAM

2011-12-20 @ 21:46:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0