mellandag

Och så var julen över ! Bara sådär. Visst känns det så ? Flera högintensiva dagar och sen bara ...... slut! Man bygger upp i flera veckor innan och sen tar det slut så mycket fortare än det kom. Och det är nog en stor del av charmen. För inte skulle man inte orka med hur många dagar som helst i det tempot eller hur ? =) Hur jättehärligt det än är , så är det ändå rätt skönt när det har stillat sig igen ! Kanske om man inte åt så mycket fet julmat, om man inte drack den så hemskt söta julmusten och om man inte åt så mycket sött julgodis , så kanske man inte skulle vara så hemskt slö och slut! Socker-kickar är skit helt enkelt !! 

Jag har verkligen en mellandag här hemma. Grabben åkte på skidläger i Bruksvallarna idag på morgonen vid 5-tiden och gubben åkte och jobbade vid 6-tiden. Sen blev det tyst och stilla. Olle och jag la och sov en stund till innan vår härliga långa morgonpromme... dom är ju inte riktigt lika långa än som dom ska , men jag är på god väg i alla fall ! Men sen har allt varit mellanmycket ... mellanmycket ork, mellanmycket mat, mellanmycket motion och mellanmycket roligt =) Men i morgon drar jag igång igen, med lite mer än mellan! Har ledigt denna veckan, på söndag morgon kl 06:30 ska det jobbas så då måste jag vara i helform igen.. inte mellanform inte ! Och då är det slut på time-out´en... Då slimmar vi åt igen ! Dax för finslip av fomen och av FORMEN!!


Kommentarer
Postat av: Kajjan

Hörruduru!! Vad tror du om en date nån kväll? Onsdag eller torsdag? Vore kul att uppdatera oss! :)

2011-12-27 @ 19:01:23
Postat av: 113

Härligt med mellandagar, då stressar inte jag i affärer iaf. Hellre hemma och tar det lugnt!



oooh ja, det ÄR så! jag är gravid :D

2011-12-29 @ 10:41:36
URL: http://hundratrettonkilo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0