Wardagslyx

Idag är det fjärde dagen som jag ligger i soffan. Och när jag säger att jag ligger i soffan hela dagen, ja då är det verkligen sant. Gick ju så fint framåt i slutet av förra veckan, men fick som sagt ta hästkliv tillbaka i söndags. Och sen i söndags har jag legat här. Legat.... Fattar ni hur jävlars tråkigt det är ???? Annars kan jag förklara att det är verkligen SKITTRÅKIGT !! Men om jag inte blöder idag, då ska jag sitta upp i morgon =) Verkligen sitta! Riktigt vardagslyx !! Om jag i blogganda ska försöka avsluta med något positivt, så är det väl att jag blir en jävel på Wordfeud.... 907 poäng häromdagen mot min svägerska !! Gött med stryk fick hon =) Om bara Boxern kunde funka felfritt med så vore ju allt riktigt riktigt Tjooohoo!


Kommentarer
Postat av: 113

Oj, nu såg jag din kommentar till mig. Det är alltså samma op som mig:)

Kul!



/frånvarande och virrig studentska

2011-12-14 @ 12:36:56
Postat av: Lôtten

113 - nope ... inte alls samma !!!

2011-12-14 @ 14:43:00
URL: http://lottensplace.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0