Bokrea

Jag som inte är nån Tradera-veteran fick i veckan som gick för mig att va med på en auktion där. Det gällde körkortsböcker. Till Mackan då. Jag tyckte jag skötte mig finfint... Kunde det där med maxbud! Och när det närmade sig slutet så var jag verkligen med ! Jag satt som klistrat och uppdaterade sidan och mailen för att inte missa. När klockan då slog över till den tiden det skulle vara slut och jag såg att auktionen var slut så NEHEEEE inte då? Hur sjutton är det möjligt? När auktionen var slut så stod jag som vinnare men inte då... Helt plötsligt så var det nån annan som hade vunnit ! SKIT är vad det är !!!

Så nu har vi dissat det där... Nu har vi köpt Mackans kompis ThaiTobbes böcker. (Han är inte från thailand, han var med oss förra vintern i thailand och sen har den stackarn fått heta så !!) Kanonaffär för alla, levererade och klara hos mig nu. Alla nöjda !! Det är en riktig affär det :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0