Dag 19 - Detta ångrar jag

Hmmm... nu kommer det.... Ni som RIKTIGT känner mig kommer att förstå detta. Men ni som "bara känner mig väldigt väl" kommer nog undra vad sjutton jag skriver om...

Men Detta Ångrar Jag :

Jag ångrar att jag inte alltid säger vad jag tycker och står upp mer för mig själv.

Luddigt va ? Men så är det.. jag verkar nog ganska rakt på och tufft.. men är innerst inne en riktigt mjukis.. :) Och i vissa situationer kanske jag tyvärr inte står på mig riktigt.. kanske inte riktigt håller fast vid vad jag tror är rätt och riktigt och viktigt... Utan håller tyst helt i onödan. För jag tror ju helt sant på att man alltid har rätt att säga o tycka vad man vill, bara man gör det med silkesvantarna på ! Man får inte såra och skada andra, ibland är det helt rätt att tiga och tycka tyst för sig själv. Viktigast är ju inte att man har eller får rätt, utan att ALLA har rätt till olika åsikter och meningar..

I andra situationer står jag bergfast :)


Kommentarer
Postat av: Kajsa

Men är det viktigt så ger du dig aldrig, och det är tillräckligt!

2011-02-01 @ 20:35:56
Postat av: Lôtten

2011-02-01 @ 20:52:55
URL: http://lottensplace.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0