Dag 26 - Mina rädslor

Den här är lite svår tycker jag.  Det är ju en del man funderar på men som man helst stänger av för att slippa gå o gnugga hjärncellerna i onödan. Men att förlora nära o kära är en av mina rädslor.
En stor rädsla.

Ni vet vilka ni är - ta hand om er , jag VILL gärna ha er kvar länge länge än !!!!

En mer akut rädsla är att när jag idag åkte till Mackan så var väglaget lite smått lurigt. Det var mellan 0-3 grader och solen låg på fint så den mesta av vägen var blöt eller torr. Men i vissa skogspartier så hade solen inte kommit åt och där blev det såklart väldigt halt helt plötsligt.... Fick ordentligt släpp en gång och då blir jag sååå rädd. Spänner mig sen bra länge och är väldigt försiktig. Älskar att köra bil men just när det kommer så överraskande tycker jag är otäckt.

Men framme är jag och njuter av lilleungens sällskap... Jajaj.. jag VET - han är snart 18 men han är min lille  ändå.. Gubben får vara hemma och jobba när jag är här o njuter :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0