Glid i frid ...

Nu har dagens Step-Up klarats av. Vi var ganska få idag, är sportlov i Lidköping denna vecka så det var väl många som var iväg på annat. Men det gjorde mig inget alls, var ganska skönt att få lite mer plats. Det var jag och Rebecka som var iväg, det brukar vara vi som tränar ihop på måndagar. Nu blir det nog ingen träning för mig förrän på fredag. Eller kanske torsdag istället. Får se hur det känns under veckan när den passerar :)

Men vad händer mer i veckan då ? I morgon fyller pappa år :) 80 bast ! Så det blir kalas där på eftermiddagen. Ska nog sova lite middag efter jobbet först. Onsdag blir lugn o fin. Torsdag eventuellt lite träning. Fredag blir träning, åka handla, köpa presenter till helgens kalas och hämta Mackan vid tåget. Han kommer hem över helgen. HÄRLIGT.... och stannar till på onsdagen... mysigt. Lördag 2 kalas och söndag till Mackans farmor och farfar på lunch och sen BUGGEN på kvällen. Ska nog lyckas fylla denna vecka med :)


Mackan ska ut o paddla i kylan

Jaja... jag gör så gott jag kan ;-)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0