Minus

DET ÄR SÅ HIMLANS KALLT !!!!

Och JAAAAAAA jag vet att det är februari och att det är normalt... men jag fryser.... känner mig som en liten, frusen, iskall tjej som sitter invirad i filtar och fleecejackor och långisar... Vet inte om jag någonsin kommer bli varm. Göttesugen är jag också så jag nästan går av på mitten...

Och tycker synd om min gubbe som har kört från göteborg o hem i 40 km / h . Han ska egentligen T&R till göteborg en gång till idag men får göra den svängen i morgon förmiddag, vägarna är för dåliga helt enkelt.

Jag var ju på stan förut med Rebecka och hennes kiddo. Jag köpte bara ett nagellack, men Rebecka hittade massa träningskläder. Gött, det är alltid kul med nytt !!! Och så stod jag o tittade på när Susanne fick en sminkning inne på Kicks !!


Skulle vilja ha en sån här att sätta på sovrums-fönstret !!


Kommentarer
Postat av: Emmie

Tyvärr blev du inte en av finalisterna i veckans blogg. En ny chans kommer upp på onsdag. Men rösta gärna på finalisterna som blev nu.

På måndag kommer en ny tävling upp där du kan vinna en inbjudan till bloggsvar om du inte har det. :) Håll utkik i bloggen ;)

2011-02-11 @ 16:25:00
URL: http://emmiev.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0