Willy´s en måndagsmorgon

Vi har ju blivit så duktigt vuxna här hemma så vi har börjat veckohandla. Vi gjorde aldrig det förut. Vi ville men fick inte riktigt in det i planeringen. Men sen bestämde vi oss, det här ska vi fan göra .

Och det gjorde vi, vill höll det jättebra. Sen närmade sig julen och vi fick helt plötsligt för oss att prova om det blev billigare på Willys. Har verkligen haft en jätteavig sida mot Willys. Tycker tanterna kör på mig, snor saker framför en och allmänt taskig personal. Men NU skulle vi se om vi kunde lära oss detta.

Och vi blev överraskade. Framför allt var det mycket billigare. Men det vi blev mest överraskade av var att det funkade fint. Bra personal, bra tillgänglighet på varor och det känns inte alls trångt. Så nu har vi skött oss jättebra. Måste väl vara höga vuxenpoäng på det va?

Denna helg fick vi inte riktigt tid att åka dit. Vi brukar sköta det på lördagar eller söndagar. Det är då vi båda är hemma samtidigt. Och det var det vi bestämde när vi började vår klättring mot vuxenlivet :) Så nu ska vi dit innan jag åker till jobbet kl 10. Gubben har frivecka denna vecka och jag får ha honom hemma hela veckan. Det tycker jag inte är mer än rätt. Förra veckan åkte han måndag morgon och kom hem fredag kväll kl 19.30. SÅ ja - vi förtjänar en frivecka nu !!


Kommentarer
Postat av: AK

Gott med frivecka, rå om varandra ordentligt, det är ni värda.

Veckohandling är riktigt bra.

Vår nya plan, som förhoppningsvis ska hålla är att jag ska veckohandla i Borås när jag åker in för SPINNING varje tisdag!

2011-02-28 @ 11:45:25
URL: http://bacillen.wordpress.com
Postat av: Lôtten

BRA AK !!!

2011-02-28 @ 15:43:10
URL: http://lottensplace.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0