Dag 1 - Presentera mig själv

På nått antagligen jättekonstigt sätt känns denna som den svåraste av alla dagar. Vem är jag , vem är du? Alltså det finns ju så många sidor av varje person, men det är väl inte det som menas antar jag så jag gör det väl som man kanske ska.

Jag heter då Lotta Andersson, är 39 år ung och bor i Lidköping. Jag har 3 pojkar - min son Mackan 17 år, min sambo Perka 45 år och min hund Olle 3 år! I normala familjer heter det nog inte att man har 3 pojkar då. Kanske inte minst för Perka faktiskt kanske har lämnat pojkstadiet :) men för mig är det så i alla fall. Jag har 3 pojkar.

Jag är inte född här på orten... Jag är född i fina staden Jönköping ! Flyttade när jag var 14 och då passerade vi Järpås i 2 år men sen har vi blivit kvar i Lidköping. Och lär så förbli. Gammal i Lidköping är nog bra!

Förutom att jobba, gå hundpromenader och försöka träna någorlunda regelbundet far vi runt en del både i sverige och utomlands med Mackan som paddlar kanot. Gillar att resa och gillar att följa med Mackan så det kan ju inte bli så mycket bättre. Den mest minnesvärda trippen vi gjorde 2010 var midsommar i Prag... Härligt säger jag bara. Har ni inte varit i Prag TA ER DIT ! Urcharmig stad med hur mycket som helst att uppleva. Sen att vi fick se ett av Mackans bästa Kanot-Maraton-lopp genom tiderna höjer väl en del för mig kanske.

Sen tillkommer ju allt annat jag gillar att göra - fika med en go kompis, se en bra film, umgås med familjen och inte minst se till att man kommer ut i slalombacken helst varje vinter. Göra lite smycken höjer också vardagen en del.

Det var en del om mig och mina närmast sörjande. Kommer säkert tillbaka till detta ämne, även om det enligt blogglistan nu är förbi :)

Men jag gör väl som jag vill eller hur ?


Kommentarer
Postat av: Linda

Haha du skriver verkligen SÅ bra Lotta! :)

2011-01-14 @ 10:32:54
URL: http://headlong.blogg.se/
Postat av: Lôtten

Tack webmaster !

2011-01-14 @ 13:07:42
URL: http://lottensplace.blogg.se/
Postat av: Kajsa

Du är bäst!! <3

2011-01-14 @ 13:09:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0