Dag 12 - I min handväska..

Det är inte så mycket som finns i den.. Kör med en ganska liten handväska. Är inte en "fan" av att ha hela mitt bohag där i... samlar så lätt då :)

Jag har plånbok, läppstift, läppglans, 2 pennor, några kvitton, ett intyg, ett Ikeamåttband och ett kvinnligt nödkitt :)

Jag har en större handväska oxå som ibland får åka med istället.. Det är när man ska iväg och behöver ha med sig smink och spray och lite annat viktigt !!!

Min handväska är köpt på Mingla. En Esprit. Älskar den, kanske är det ändå dax för en ny? Men det är svårt att byta när man gillar den man har så mycket !! Har väldigt svårt för att falla för en väska, och när jag nu då väl gjort det vill jag ju absolut inte ge bort ett vinnande koncept !!


Mobilkamera-bild !


Kommentarer
Postat av: Frida

sv. Tack så mycket :)

2011-01-25 @ 20:16:42
URL: http://kindereggsurprise.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0