Dag 13 - Den här veckan

Jaaa.. alltså planen var ju en annan än den blev, blev ju knorr på planen redan på måndagen när maginfluensan drog över mig vid 17-tiden.. Det försvann bla ett träningspass på måndagen som jag nu får slänga in på fredag!

Men så här är/blev den nya planen:

Måndag : Först en lång skön morgonpromenad med Olle, koka lite nyponsoppa till magsjuke sambon, sen iväg till jobbet. När jag sen kom hem så var det lite kyckling och goa grönsaker som åts, och sen var PLANEN att jag skulle på Step-up MEN 15 minuter innan jag skulla åka SATTE det igång.. så resten av kvällen och natten spenderades på toaletten :(
Tisdag: Låg i soffan, sov och kollade på film. Åt LITE på eftermiddagen.
Onsdag: Försöker äta lite mer... Det är sååå svårt att komma igång med maten efter sånt här tycker jag. Det gör ont och man mår illa igen.. Men denna dag ska det ätas igång igen... :) En promenad med Olle är inplanerad i eftermiddag... Tvättar också lakan och handdukar - har ett väldigt behov av det när man varit magsjuk..
Torsdag: En väldigt tidig morgonpromenad med Olle, sen iväg till jobbet. Sen ska jag nog ringa o beställa hur många rullar tapeter vi ska ha till vår hall. Lite lunch , tror det blir tacos (!) och sen iväg på Danspass på Friskis med Rebecka. Dusch och Landskampen på TV innan sängen...
Fredag; Hmmm långt fram känns det som.. men Ollepromenad, frulle och sen Spinning. Kanske en runda på stan och sen kvällen tillbringas hemma med god mat och en Marques de Arienzo med sambon. DET godaste vinet som finns... :)
Lördag: Hemlig utflykt med Mamma o Pappa. Dom fick en hemlig sån av oss när dom gifte sig och nu ska den göras..
Söndag: Jobba direkt på morgonen sen hem o riva tapeter tror jag. NU ska det startas !
Bugg på kvällen !

Jaha... så blir nog min vecka... några telesamtal och lite annat ska väl klämmas in samt OJ.. måste ju göra räkningarna... Det blir det att fixa NU direkt !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0