Dag 7 - Min bästa vän !

Detta är ju angenäm dag att få skriva. Att få ha en eller flera bästa vänner är ju bland annat det som gör livet värt att leva! Det gör livet rikt. Jag har bästa vänner.

En bästa vän ska finnas där, ska kunna dela med sig av sin tid eller kanske en kopp te, ska kunna trösta och kunna pigga upp, ska kunna vara sig själv och att man själv få vara som som är. En bästa vän ska man kunna säga vad som helst till och veta att det stannar hos den , att det inte stöts o blöts hos nästa ! En bästa vän ska man kunna vara osams med men ändå veta att man är sams igen direkt och utan förbehåll! En bästa vän ska man kunna skratta hejdlöst med och man ska kunna göra bort sig ogenerat ! 
En bästa vän bara ÄR... inget konstigt med det alls. Säkert, trofast, givande och tagande.

Jag har flera bra vänner och några bästa vänner. JAG ÄR MED ANDRA ORD RIK!

En av dom, en av mina bästa vänner, som alltid funnits för mig och som alltid tröstat mig, peppat mig, förstått mig, hållit mig i form och som aldrig pratat bakom min rygg är -


Elvis... han har tagit mig igenom en väldigt massa saker med kravlös kärlek !!

Miss you like hell


Kommentarer
Postat av: AK

Åh Elvisen...

Viktigt med viktiga vänner!

2011-01-20 @ 22:30:55
URL: http://bacillen.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0