Hur ska detta gå ?

Jag måste prova... den är inte färdig och jag sliter snart ut Linda men spännande är det...
Detta kommer nog att bli hur kul som helst... :)

Häng i snygging
Linda på Sprint-SM i Luleå

Det är som jag sa till Linda när hon helt aningslöst erbjöd sig att "göra" min blogg... "Du vet inte vad du ger dig in i". För det är ju inte bara att göra den, sen kommer ju allt annat... hur lägger man in ditt o datt? Och varför är din röd när min är blå? Varför har jag streck under när du är utan streck ?
Frågorna är många redan nu, och då är jag ju inte ens officellt igång än...
Men en mysig middag för Linda o Sebbe nästa gång dom är i stan kan nog rädda våran gemenskap, som nu går in på sitt 9:e år tror jag. Jag lärde känna Linda genom att Mackan började paddla. Linda var en av dom lite äldre ungdomarna då som var väldigt aktiv som kanotskoleledare och idespruta. Sen har detta utvecklas till att inte innefatta så mycket kanot , inte alls längre som ungdom/Mackans mamma utan som kompis/kompis. Det är fint!

Nu - en morgonpromenad med bästeOlle !


Kommentarer
Postat av: Linda

Vad fint Lotta! :) Det här går ju kanonbra, vänta bara tills du kommer igång med blogglistan!

2011-01-13 @ 09:02:46
URL: http://headlong.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0