OC

Sätter på femman samtidigt som jag skulle inta min lunch nu... och vad får jag se? OC går igen...
Inget jag följt slaviskt men visst sjutton är det bättre än mycket annat på tv:n.

Har samlat tillräckligt med energi för att gå en långis med Olle snart nu.... Ska bara...
Jag o Alfons Åberg !

Känns skönt att vara tillbaka på banan igen... är snart återställd. Konstigt vad hårt
maginfluensan tar.
Kanske kan man slippa den nu resten av vintern? Hörde att det går mycket sånt i Göteborg, det var ju där vi fick våran. Sen hörde jag att det börjat här i stan med.... Betyder det att vi kommer åka på båda eller kan man få tycka att det är nog med en?

Nähä.. in med tallriken i diskmaskinen och på med hundbrallan och ut o går !


Jag har slutat med svarta bajspåsar... Kör bara roliga färger o mönster nu !


Kommentarer
Postat av: Linda

Jag älskar OC! Tittade jättemycket på det på KG!

2011-01-26 @ 16:27:56
URL: http://headlong.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0